NK Ivančica u sezoni 18/19

Analitički prikaz seniorske momčadi

PRVAK 1. ŽNL VARAŽDIN
Sjajna sezona seniora NK Ivančice Ivanec!

Ukupno je u sezoni 2018/2019 za prvenstvene utakmice seniora aktivirano  23 igrača  od kojih je 10 mlađih  ispod  21 godine među kojima su bila 4 juniora i 3 kadeta. Obzirom da je od početka prvenstva postavljen cilj osvajanja 1. mjesta tu nije bilo moguće previše eksperimentirati s najmlađim igračima. Na prvenstvenim utakmicama je u prosjeku igralo 14 igrača i gdje god je bila prigoda priliku je dobilo  svih 5 mogućih zamjena.

Ukupno postignuto:            96 pogodaka                     3,7    po utakmici                ( najefikasniji u ligi )

Ukupno primljeno:              18 pogodaka                     0,69   po utakmici               ( najbolja obrana u ligi )

1. ŽNL – Seniori

Seniori 1. ŽNL Varaždin 18/19

( osvojeno je 82,05 %  bodova )

Opis

Kada od 23 igrača pogotke postigne čak 13 igrača ( 56% momčadi ) od kojih je čak 7 nenapadača  tj. obrambenih ili veznih igrača to najviše govori o načinu igre naše momčadi gdje protivnici nisu znali od kuda im prijeti  veća opasnost. Taj pokazatelj bio je jedna je od najvećih odlika naše igre jer nismo ovisili o jednom ili dva strijelca već je igra bila koncipirana na maksimalnom korištenju svih pucačkih i realizatorskih sposobnosti većine naših igrača – tom prepoznatom napadačkom potencijalu prilagođeni su mnogi treninzi i tako je postavljana i vođena taktika igre prije i tijekom utakmice kroz čitavo prvenstvo – od prvog kola nakon odrađenih ljetnih priprema. Istovremeno uvijek je formirana najjača moguća obrana sa 4 igrača koji su u pravilu morali igrati u čitavoj širini terena našeg zadnjeg reda sa obaveznom zamjenom bekova i krilnih  napadača u fazi napada iz zadnjeg reda jer je 90% naših napada  i počinjalo mirnom igrom iz zadnjega reda sa što manje preskakanja naših linija dugim loptama, Napad je u pravilu građen mirnom pas igrom od noge do noge i sa što manje dodira. U određenim utakmicama pojedinim igračima ciljano je dana  sloboda i podrška ( samo u fazi napada ) u smislu maksimalnog korištenja njihovih osobnih igračkih i napadačkih potencijala a što je poglavito došlo do izražaja u najvažnijim (derby) utakmicama pred kraj prvenstva. Početni raspored igrača u većini utakmica  ( 90% ) bio je 4-2-3-1, nekoliko puta postavljeno je 4-4-2 ili 4-3-3. Te tri varijante su u pojedinim dijelovima utakmica u pravilu bile korištene tijekom čitavog prvenstva a prema potrebi i situaciji na terenu su se neprimjetno za protivnika izmjenjivale.

Ukupno je u sezoni 2018/2019 realizirano:

Odrađeno je 109 treninga

Odigrano je 8 ciljanih – većinom teških  pripremnih utakmica s jakim suparnicima

Odigrane su 3 kup utakmice  ( ispali od drugoligaša NK Varaždin )

Odigrano je 26 prvenstvenih utakmica

Sveukupno  je odrađeno  146 zadanih aktivnosti seniorske momčadi!

Ocjene igrača  ( samo proljetni dio )

RB IME I PREZIME OCJENA OPISNA OCJENA
   1. DOMINIK BOŽAK 7,07 – više nego istaknuo se !
   2. TOMISLAV JAGIĆ 6,85 – istaknuo se !
   3. DARIO RIBIĆ 6,36 – više nego dobar !
   4. MATIJA FRIŠČIĆ 6,22 – više nego dobar !
   5. RENATO VRBANIĆ 6,20 – više nego dobar !
   6. DARKO JAGIĆ 6,18 – više nego dobar
   7. EMANUEL ANDREIĆ 6,16 – više nego dobar
   8. LEON GREGUR 6,16 – više nego dobar
   9. LEON VUGLAČ 5,95 – solidan !
 10. MARKO LOPARIĆ 5,90 – solidan !
 11.  IVAN VINCEKOVIĆ 5,87 – solidan !
 12. JOSIP VUKOVIĆ 5,80  – solidan !
 13.  MIHAEL JEREBIČ 5,60  – premalo zapažen – neefikasan !
 14.  VIKTOR ERŠEGOVIĆ 5,59  – premalo zapažen – prilagodba igri !
Igrači sa 3 ili manje ocjena:
 1. MARGET PISKAČ 6,25 ( 2 ) – naznačio zanimljiv potencijal !
 2. DRAGOLJUB JEREBIČ 6,16 ( 3 ) – iskustvo i odnos na razini !
 3. ELVIS MARTINČEVIĆ 6,00 ( 1 ) – pokazao mogući veliki potencijal !
Ukupno ocijenjeno 17 igrača

Izjava trenera: Na početku sezone postavlo sam čvrste kriterije i jasne ciljeve  te je igračima rečeno da su tri faktora za uspješnu sezonu i biti dio momčadi najvažnija  i to redoslijedom kako slijedi:

1. KVALITETA IGRAČA KAO OSOBE I ČOVJEKA !
  2. ODNOS PREMA ZADANIM ZADACIMA  – RADU !
  3. KVALITETA IGRE !

Slijedom gore iznijetoga uz sportske dostignuti su i ostali bitni ciljevi, a što dokazuje osvajanje i titule najfer momčadi  lige  -bili smo najkorektnija i momčad sa najmanje žutih kartona te sa samo jednim isključenim  igračem ( nenamjeran oštar prekršaj ) tijekom čitavog prvenstva.

Tablica fair-play 1. ŽNL  2018/2019.

Organizacija: (42) ŽNS Varaždinski
Natjecanje: (9482042) 1. ŽNL Varaždin 18/19 – 2018/2019

RB Klub Utakmice Bodovi Minus bodovi – Jesen Minus bodovi – Proljeće UKUPNO
1 Ivančica 26 206.250 -6 -10.4 189.85
2 Sloboda (T) 26 198.500 -8.2 -14.9 175.40
3 Mladost (M) 26 194.000 -8.4 -10.8 174.80
4 Zelengaj 26 197.500 -6.7 -21.7 169.10
5 Vinica 26 195.107 -12.2 -13.9 169.01
6 Sloboda-ŠN 26 194.500 -11.2 -14.5 168.80
7 Obreš 26 191.000 -5.2 -27.9 157.90
8 Plitvica (G) 26 195.250 -12.9 -30.3 152.05
9 Polet (C) 26 187.786 -10.9 -33.2 143.69
10 Podravac Kitro 26 184.214 -10.8 -32.7 140.71
11 Budućnost 26 177.321 -16.6 -24.2 136.52
12 Polet(T) 26 178.750 -21 -29.5 128.25
13 Drava 26 173.964 -29.2 -19.2 125.56
14 Plitvica (S) 26 182.000 -78.5 -31.6 71.90

Opis sezone 18/19 Seniora NK Ivančice Ivanec

Nakon tako uspješne sezone prevladava mišljenje kako je sve bilo lako, da je samo po sebi razumljivo kako je ova momčad jednostavno morala biti prva.  No sigurno nije tako jer niz toga osim onima koji su direktno u tom procesu nije vidljivo prostim okom.

Na početku prvenstva kao prvo trebalo je anulirati šok izgubljenog lanjskog prvenstva u zadnjem kolu na domaćem terenu, trebalo je iznaći motiva, imati snage i zadržati sve igrače te ih još pojačati sa nekoliko kvalitetnih igrača ( Ribić, Jerebič, Eršegović ). Trebalo je krenuti u borbu sa dva dugogodišnja višeligaša ( Zelengaj, Plitvica Gojanec ), sa izrazito pojačanom NK Vinicom i protiv  godinama odličnog Poleta iz Tuhovca, svi ti klubovi ozbiljno su se pripremali za osvajanje titule prvaka i imali su veliku potporu svojih sredina.

Trebalo je odraditi kvalitetne pripreme, definirati i uigrati novu momčad kroz adekvatan rad i izbor odgovarajućih pripremnih utakmica te je trebalo napraviti pozitivnu atmosferu, jednostavno morali smo se nametnuti i to smo ciljano uradili na samom početku a to je u velikoj mjeri i odlučilo prvenstvo.

Danas vidimo koliko je to bilo bitno jer smo u prvenstvo krenuli sjajno i već nakon drugog kola zasjeli smo na prvo mjesto te ga nismo niti ugrozili a kamoli ispustili do kraja i konačnih velikih 9 bodova prednosti pred drugoplasiranima Vinicom i Zelengajem. Svojom igrom i ulaskom u prvenstvo smo sve iznenadili time je dodatno stabiliziran psihološki faktor kod igrača a uz to smo pobrali simpatije od mnogih za momčad bitnih faktora u i van kluba. Unatoč tom kvalitetnom ulasku u prvenstvo imali smo za širu javnost dosta prikrivenih nedostataka i potencijalnih opasnosti u i oko momčadi kao što je neimanje rezervnog vratara jer smo nenadanim prekasnim odlaskom Videca ostali samo na Andreiću, zatim tu su bili stariji i relativno istrošeni igrači  I. Vuković i Klas, pa Magdić koji je sve više zapostavljao nogomet radi pjevačke karijere, poslovno su prečesto bili odsutni J. Vuković i Jerebič, našoj igri teško se je prilagođavao za nas vrlo važni Eršegović, u zadnjem dijelu prvenstva (4 utakmice) radi zdravstvenih problema nije igrao do tada odlični i nezamjenjivi Vinceković, nismo mogli u borbi za prvo mjesto u vrlo tvrdim utakmicama previše očekivati od mladih Vuglača i Piskača tako da je sve palo na sjajnog vratara Andreića te na motore T. Jagića i D. Jagića, zatim na kvalitetne Gregura, Ribića i Loparića i tada još sjajnog strijelca Jerebiča a na sreću od mladih je isplivao podržani odlični Friščić.

Tih 8 igrača uz maksimalnu potporu ostalih praktično je iznijelo cijelu polusezonu i to bez izgubljene utakmice jer samouvjerenost i mentalni sklop čitave momčadi bili su na najvišoj razini, na tome se je najviše radilo jer to je bila bit uspjeha, problemi se nisu isticali ali nisu se niti stavljali pod tepih, o svemu se je unutar momčadi razgovaralo otvoreno te su  tražena optimalna trenutna rješenja za svaku utakmicu pojedinačno.

Bez obzira na osvojenu titulu jesenjeg  prvaka nismo se uspavali, uočeni su nedostaci, znali smo da bismo mogli ugroziti zadani cilj te je u zimskoj pauzi momčad značajno pojačana vanserijskim napadačem Božakom i mladim Vrbanićem koji se je morao dokazati i uklopiti u našu momčad. Zahvalili smo se starijima Ivanu Vukoviću i Klasu a obzirom na njegovu pjevačku karijeru nismo dalje mogli računati niti na Magdića. Momčadi su priključeni i talentirani Martinčević te rekonvalescent Kolarek. Odrađene su kvalitetne zimske pripreme  gdje se je uigravalo novu momčad sa sjajnim protivnicima jer dolaskom jakih individualaca Božaka i Vrbanića sve je trebalo posložiti na novi način.

Veliki  problem bila je teža povreda T. Jagića koji se je u potpunosti oporavio tek u mjesecu svibnju kada je počeo igrati punom snagom, te prečesti izostanci bolesnog Vincekovića. Tako bitno promijenjena i nekompletna momčad krenula je u prvenstvo pod dosta velikim pritiskom unutar i van kluba, Bilo je to vrlo teško proljeće gdje se je živjelo od utakmice do utakmice, čekali smo potpuni oporavak T, Jagića punih 5 – 6 kola, trpjeli smo velike izostanke M.i D. Jerebiča  kao i Vukovića radi poslovnih obaveza (veliki pad forme). Vukli su nas Božak, D. Jagić, Ribič, Vrbanić i Gregur, zatim Friščić i Loparić do povrede. Ostali na čelu s povrijeđenim T. Jagićem i mladim Vuglačem pridodavali su koliko su mogli. Čitavo proljeće dosta problema sa zdravljem i padom forme imao je i Eršegović.

Unatoč nekim neplanirano, nesretno i nespretno izgubljenim bodovima radi neimanja mira i konstantnog potpuno nepotrebnog pritiska na momčad čitavo vrijeme držali smo prednost i tako smo dočekali sve odlučujuće utakmice u zadnjem dijelu prvenstva. Na sreću potpuno se je i u pravo vrijeme oporavio za nas najvažniji T. Jagić, stabilizirana je igra odgovornost i kretanje fantastičnog Božaka, izuzetno jakim pojačanjem pokazao se je mladi Vrbanić, standardno kvalitetno i hladne glave sredinu su držali u pravilu odlični Ribić i Gregur, izvrsno je igrao  naš najvažniji i najkvalitetniji obrambeni igrač D. Jagić te smo pobijedili u tri ključna derbija i to na gostovanjima ( Polet Tuhovec, Vinica, Plitvica Gojanec ) postigavši 10 golova u mirnim, stabilnim i strpljivim igrama u vrlo zahtjevnim okolnostima i sa specifičnim taktičkim rješenjima.

Treba istaći da smo u  tom odlučujućem dijelu prvenstva praktično igrali sa samo 5 zdravih i spremnih igrača bez standardnih Friščića i Loparića radi povreda, bez M. Jerebiča i Vukovića radi posla, Pomagali su koliko su mogli povrijeđeni Ribić (leđa) rekonvalescent Kolarek, bolesni Vinceković i Eršegović kao i poluspreman D. Jerebič uz značajan doprinos vratara Andreića koji je u tim derbijima bio na svojoj inače visokoj razini. Zadnje dvije utakmice kao prvaci odigrali smo za svoju dušu, za brojne gledatelje, uz puno izostanaka standardnih prvotimaca sa dosta mladih igrača i kao takovi postigli smo u lijepim i kvalitetnim tehnički vrlo dopadljivim igrama još 11 pogodaka te smo sezonu završili uz odobravanje velike većine i šire javnosti opušteno, dostojanstveno, kao prava dobro organizirana klapa pred kojom je lijepa budućnost.

Čestitam igračima, suradnicima, upravi i vjernim navijačima na povratku u one lige gdje pripadamo kroz jednu od najljepših i najuspješnijih sezona u dugoj povijesti ivanečkog nogometa i našega kluba !

Sastavio i predočio Trener: D. Friščić

NK Ivančica Ivanec

NK Ivančica Ivanec je klub čiji temelji sežu od davne 1934. godine. Vrijednosti koje promičemo jesu fizička aktivnost i zdravlje koje postižemo u kontinuiranom radu s djecom i mladima. Danas u svojem trenažnom i igračkom procesu NK Ivančica konstantno ima oko 300 aktivnih igrača, od najmlađih početnika do najstarijih veterana. NK Ivančica je vrlo perspektivna sredina zadovoljnih igrača, roditelja i brojnih simpatizera čija budućnost je osigurana kvalitetnim vodstvom i brigom za sudionike.

Kontaktirajte nas

+385 98 200 744